تبلیغات در اینترنتclose
۴ تمرین ساده ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها آموزش هک و امنیت آموزش و ترفند فناوری آموزش امنیت آموزش برنامه نویسی آموزش شبکه
زمان جاری : جمعه 27 مهر 1397 - 4:39 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 110
نویسنده پیام
sotode
آنلاین

ارسال‌ها : 265
عضویت: 20 /7 /1392
محل زندگی: شهر غريبي ها
شناسه یاهو: o9199999999
تشکرها : 214
تشکر شده : 312
۴ تمرین ساده ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها
«به نام خدا»



....



تصویر: /weblog/file/forum/smiles/9.gifچهار تمرين ساده ورزشي براي خوش فرم کردن بازوها تصویر: /weblog/file/forum/smiles/9.gif


...






متناسب و زیبا نگهداشتن اندام در عصر دیجیتال و کامپیوتر و رباتهای هوشمند یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن سروکار دارند. بخصوص به این خاطر که استفاده ی بیش از حد از وسایل ارتباطی


باعث کاهش فعالیت روزانه و به طور عمومی تنبل شدن افراد شده است.

کارواش جای شستن دستی ماشین را گرفته است، برای شستن ظروف از ماشین ظرف شویی استفاده میشود، استفاده از جاروبرقی و ماشین لباس شویی و … تنها چند نمونه ی ساده از این وسایل است



که باعث کاهش فعالیت در افراد مختلف شده است. به طور مسلم این کاهش فعالیت باعث ایجاد مشکلات سلامتی و اضافه وزن در افراد میشود که امروزه بسیار شایع شده است.


یکی از اندام هایی که با اضافه وزن، شکل و زیبایی خود را از دست میدهد بازوها هستند. چربی اضافی در اطراف بازوها باعث میشود تا ظاهر آنها بد فرم و ناپسند شود و با توجه به اینکه فعالیت بازوها محدود



است، خلاص شدن از این چربی ها کار ساده ای نیست مگر اینکه ورزش کنید.






تصویر: http://www.asreelm.com/uploads/2014/01/nice-arms.jpg




در این مطلب قصد داریم شما را با ۴ تمرین ورزشی بسیار ساده آشنا کنیم که در زیبایی بازو معجزه میکنند. تمام این تمرینات قابل انجام در منزل بوده و نیاز به وزنه یا هیچ وسیله ی اضافی ندارند.




1 چرخاندن بازوها از کتف


دست ها را از طرفین باز کرده و به صورت صاف (بدون شکستگی از آرنج) تا ارتفاع شانه ها بالا بیاورید تا موازی با زمین باشند. حال از محور کتف، بدون اینکه دستها خم شوند، آنها را بچرخانید. ۲۰ بار در جهت



جلو و ۲۰ بار در جهت عقب. توجه داشته باشید که گردش به صورت کامل و ۳۶۰ درجه صورت گیرد.






تصویر: http://www.asreelm.com/uploads/2014/01/windmill.png




مزایا: با چرخش دست از کتف، قسمت بالایی بازو و شانه تقویت میشوند. علاوه بر آن، ماهیچه های کتف، گردن، دوسر و سه سر بازو تحت تاثیر قرار گرفته و درگیر خواهند شد.






2 حرکت خداحافظی





همانند حرکت قبل دستها را از طرفین باز کنید تا موازی با زمین قرار بگیرند. این بار، بدون اینکه دست از بازو خم شود، کف دست را به طرفین بچرخانید مثل حالتی که میخواهید با کسی خداحافظی کنید یا یک





لامپ را بچرخانید! این حرکت را باید سریع انجام دهید طوری که در یک دقیقه ۱۰۰ بار تکرار شود. دقت کنید که در این حرکت تنها کف دست است که حرکت میکند و سایر قسمتها حرکتی ندارند.



تصویر: http://www.asreelm.com/uploads/2014/01/wave-goodbye.png




مزایا: حرکت خداحافظی یا دست تکان دادن باعث نگه داشته شدن بازو شده و یک حرکت چرخشی را از مچ دست به بازو و شانه وارد میکند. با اینکار تمام ماهیچه های بازو درگیر خواهند شد.






3 تمرین دعا و عبادت






حتما نحوه ی عبادت و حتی احترام گذاشتن بودایی ها را دیده اید! این تمرین چیزی شبیه حالت دعای بودایی است. کف دستها را به یکدیگر بچسبانید و بالای سرتان قرار دهید. بدون اینکه کف دستها از یکدیگر



جدا شوند، آنها را مقابل سینه بیاورید و دوباره بالای سر ببرید. این حرکت را برای ۳۰ بار تکرار کنید.





تصویر: http://www.asreelm.com/uploads/2014/01/prayer-pose.png





مزایا: هنگامی که دستها را به هم میچسبانید، ماهیچه های سه سر بازو درگیر میشوند. (ماهیچه ی سه سر همان ماهیچه ی پشت بازو است). با بالا و پایین بردن دست ها در این حالت، ماهیچه ی پشت



بازو وارد عمل شده و چربی های اطراف آن از بین خواهند رفت. همچنین ماهیچه ی دوسر بازو (جلوی بازو) نیز درگیر میشود. این حرکت باعث ایجاد تعادل بین ماهیچه های پشت و جلوی بازو میشود.







4 کشش بازو





هر دو دست را بالای سر ببرید. مچ دست راست را با دست مخالف بگیرید تا دست شما قفل شود طوری که آرنج شما پشت سر شما قرار بگیرد. در این حالت با دست راست مچ دست چپ را به سمت پایین


بکشید و از طرف دیگر با سرتان آرنج را به سمت عقب بکشید.


این حرکت را برای دست مخالف نیز انجام دهید. حداقل دو نوبت و در هر نوبت ۲۰ بار این کار را تکرار کنید.




تصویر: http://www.asreelm.com/uploads/2014/01/Arm-Stretches.jpg





مزایا: وقتی دستها را قفل میکنید، ماهیچه های سه سر (پشت بازو) درگیر میشوند. کشیدن دستها به سمت مخالف باعث ایجاد تون در ماهیچه خواهد شد بنابراین این حرکت برای افرادی که چربیهای زیادی




اطراف بازو دارند بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.


این ۴ حرکت ساده به شما کمک خواهند کرد تا بازوان خوش فرم و زیبا داشته باشید و هنگامی که لباس آستین کوتاه میپوشید احساس اعتماد به نفس در شما تقویت شود. بهتر از همه اینکه برای انجام این



تمرینات فقط به دستهای خود نیاز دارید نه هیچ وسیله ی اضافه ی دیگری، پس در هر زمان و هر مکان قابل انجام خواهند بود.





.............................

























راه حل ساده است:


استفاده از پد ضد عرق fresh way


تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند



پدهای جذبی \" fresh way \" با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه



شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد




چسبندگی فوق العاده پدهای \"fresh way\" عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان



پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت



خـريد پستي >> قيمت فقـط : 12800 تـومـان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما







[font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma] [font=tahoma]







....................................

































قیمت فروش ویِژه فقط 23800 تومان














..................................
































قیمت :19800 تومان











.................................



گردآوری : عصرعلم.کام


امضا کاربر




غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت :

جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید ، و جاده در دل خود می گفت :

لعنت به این عشق ، سال هاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام

و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی
چهارشنبه 06 فروردین 1393 - 11:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از sotode به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hana &

پاسخ ها

sotode
آفلاین



ارسال‌ها : 265
عضویت: 20 /7 /1392
محل زندگی: شهر غريبي ها
شناسه یاهو: o9199999999
تشکرها : 214
تشکر شده : 312
پاسخ : 1 RE ۴ تمرین ساده ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها








لينک پد ضد عرق





..........................................













لينک چسب لاغري





..........................................













لينک چاي لاغري سينلس




امضا کاربر




غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت :

جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید ، و جاده در دل خود می گفت :

لعنت به این عشق ، سال هاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام

و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی
چهارشنبه 06 فروردین 1393 - 11:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از sotode به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hana /

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :